1. Välj mellan våra tre grundpaket:
Budgetpaket - från 2500 kr
I paketet ingår:
- Photo Booth
- 800 fotoremsor
Standardpaketet - från 3700 kr
(Värde 4000kr)
I paketet ingår:
- Photo Booth
- 800 fotoremsor
- Er logga/design på fotoremsan (värde 1000kr)
- Bildgalleri Online (värde 500kr)
Helgpaketet - från 5600 kr
Ha betty Booth hos er från Fredag till Måndag.
- 800 fotoremsor
- Er logga/design på fotoremsan (värde 1000kr)
- Bildgalleri Online (värde 500kr)



2. Välj att hämta själva eller med transport:
Hämta själva - GRATIS!
Spara in pengar och hämta Betty själva.
Ni hämtar Betty i vårt lager:
- Årsta, Stockholm
- Ringön, Göteborg
- Kirseberg, Malmö
Betty får enkelt plats i bilen.
Våra standardtider är från kl 13.00 på eventdagen fram till kl 11.00 dagen efter. Men ni kan alltid lägga till att hämta tidigare och/eller sen återlämning.
Transport - fr 1400 kr
Vi erbjuder även transport.
Vi kommer och levererar Betty mellan kl 09.00 - 14.00 sedan monterar ni upp henne själva, vilket är busenkelt och tar bara några minuter.
Om ni känner att ni har ont om tid eller inte vill montera upp Betty själva så kan ni lägga till montering för 1200kr.
För exakt pris, skriv in leveransadress i bokningssystemet.




3. Vi erbjuder även olika tillägg..
Det går självklart att anpassa uthyrningen av Betty för era behov. Gå in i bokningssystemet för att se fler tillägg.

Långtidsuthyrning?
Betty Booth erbjuder både vecko- och månadsuthyrning. Kontakta oss på hyra@bettybooth.se för mer information.

Hur fungerar fotobåset och hur monterar man det?
Har ni fler frågor?
Tveka inte på att höra av er om ni har fler frågor eller funderingar.